Ojciec strażnikiem domowych uśmiechów.

 Webinar w ramach kampanii „Polska mówi #aaa”.

Tata Stomatolog

Organizatorzy, a przede wszystkim eksperci kampanii „Polska mówi #aaa” nie mają wątpliwości, że ojcowie znakomicie sprawdzają się w roli strażników domowych uśmiechów. Mężczyzna już podczas ciąży powinien wspierać partnerkę w zakresie profilaktyki stomatologicznej, to on może zaplanować i umówić wizytę u dentysty. Dentyści apelują do ojców, aby motywowali do dbania o zdrowie jamy ustnej w czasie ciąży, zachęcali je do regularnych wizyt w gabinecie stomatologicznym i dostarczali im fachowej wiedzy. Zdaniem dentystów, ojcowie jako strażnicy domowego uśmiechu powinni również skompletować zestaw do higieny dla dziecka, umówić pierwszą wizytę i regularnie planować następne.

O roli ojca w dbaniu o zdrowe zęby lek. dent. Michał Kaczmarek rozmawia z jednym z pacjentów - ojców Panem Maciejem, który na wizyty przychodził ze swoją żoną, a teraz z synkiem Tadziem.

 

Lek. dent. Michał Kaczmarek - Tata Stomatolog

Lek. dent. Michał Kaczmarek - Tata Stomatolog

Michał Kaczmarek, jest lekarzem dentystą w trakcie specjalizacji ze stomatologii dziecięcej. Jest założycielem i twórcą profilu Tata Stomatolog, na którym dzieli się wiedzą i edukuje z zakresu stomatologii dziecięcej i nie tylko. W praktyce czerpie radość i satysfakcję z pomagania małym i dużym pacjentom.

 

O kampanii „Polska mówi #aaa”

Światowy Dzień Jamy Ustnej, obchodzony na całym świecie 20 marca, to najważniejsze święto stomatologiczne, którego głównym celem jest upowszechnianie wiedzy o znaczeniu zdrowia jamy ustnej, także w kontekście ekonomicznym oraz promowanie profilaktyki. W Polsce od 2017 roku, w ramach obchodów ŚDJU, prowadzona jest kampania „Polska mówi #aaa”. Tegoroczna edycja ze względu na epidemię COVID-19 nie mogła zostać w pełni zrealizowana w marcu, dlatego dziś chcemy wrócić do jej głównych założeń, tym bardziej że hasło tegorocznej odsłony kampanii „Zdążyć przed próchnicą” jest zawsze aktualne. Nie ma złego momentu, by przypominać jak ważna jest higiena i profilaktyka jamy ustnej, w szczególności w okresie ciąży i w pierwszych latach życia.

Projekt „Zdążyć przed próchnicą” Patronatem Honorowym objęli: Rzecznik Praw Pacjenta, Rzecznik Praw Dziecka, Naczelna Izba Lekarska, Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, Polskie Towarzystwo Położnych oraz Polskie Towarzystwo Periodontologiczne.

Partnerem akcji są: OralB (Główny), Philips Sonicare, Orbit, GSK (Gold), Medicover Stomatologia i MyEcoBrush.

Więcej o kampanii: www.polskamowiaaa.pl

 

Wróć do strony z programem VDE by CEDE