Jak reagować na hejt w sieci?

Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Zdecydowana większość respondentów uważa, że hejt to poważny problem społeczny i należy z nim walczyć, jednak nie za cenę wolności słowa (Źródło: Uniwersytet SWPS & ARC Rynek i Opinia, 8-12.03.2019).

Znaczna grupa stomatologów również zetknęła się ze zjawiskiem hejtu, bezpośrednio lub pośrednio jako hejt wobec całej branży. W czasie pandemii COVID-19 dentyści oskarżani byli o utrudnianie dostępu do leczenia, czy też atakowano ich za podnoszenie cen.

Ale, czy każda krytyka czy negatywna opinia to hejt? Czy i jak reagować, gdy ktoś nas bezpodstawnie oskarża? Czy należy bać się negatywnych komentarzy, a może wręcz przeciwnie, przekuć je w sukces?

O zjawisku hejtu dyskutują znakomici eksperci: Dominika Bartol-Jagodzińska (ZnanyLekarz.pl), Monika Czaplicka (Wobuzz), Karolina Sowa (radca prawny) oraz lek. dent. Liliana Kot.

Jak reagować na hejt w sieci?

 
Wróć do strony z programem VDE by CEDE